Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Minden, ami a valóságban, és ami a fejemben történt

Így lettem szerető

Így lettem szerető

A kozmetikában

2016. június 12. - Szerető Lettem

10 perccel előbb eljöttem a melóból, hogy odaérjek

Nincs messze, de már sötétedik 5 felé, én meg nem látok túl jól a sötétben, szóval csak olyan öregurasan tudok vezetni.

Mindig félek, h kivágja a villamossín a gumit, ez a macskakő+sín kombó mint vmi zombis film részlete, menekülsz, kivágja a gumit a sín, kipattansz, szaladsz, de felbotlasz a macskakőben, ők csak jönnek, és az agyadnak annyi...

Az én agyamért különösen kár lenne, hiszen a nők 90%-án túlteszek, a szeretőm is megmondta :)

Bekanyarodok a megálló után, van két traktornyi hely, így gond nélkül le tudok parkolni.

Fogom a táskámat, és belépek a kozmetikába.

Sok vendég van, és mióta Zsuzska elment, Anitáék alig győzik a munkát.

Most meg karácsony előtt mindenki rendbe szeretné szedetni magát, születnek a tetovált tusvonalak, rezegnek a popsik a gépeken, izzadnak a testek az infraszaunában.

Ha lenne egy kozmetikám, bekameráznám, és online közvetíteném, fizetős csatornán, és a nőknek nem kéne fizetni a szépülésért, így bárki hozzájuthatna. lenne masszázs, szauna, meg rázógépek, biztos vagyok benne, hogy jól élnék belőle.

Anita behív a gyantázóba, megnézi a füzetbe, miért is jöttem, intimgyanta, szempilla és mellfeszesítés. Két hete rossz a mellfeszesítő egyik alkatrésze, Anita dühöngött is miatta, mert kuponos akciót írt ki rá, most meg el kell küldenie az érdeklődőket.

Megkér, hogy a nagy tömeg miatt ne egymás után, hanem egyszerre menjen a 3 projekt, felkeni a szempillát, felteszi a vákumot, aztán legyantáz, mondom, hogy nekem teljesen megfelel így.

Kiterítem a törölközőm az ágyra, levetkőzök, felveszem az eldobható tangát, és felfekszem.

Benedvesíti a vattakorongokat, a szemem alá teszi, és felviszi a festéket. Utálom a szempillafestést, mert mindig csíp, ha meg nagyon összeszorítom a szemem, akkor meg elmászik a festék, és úgy nézekki két napig, mint egy panda.

Próbálok lazítani, míg felcsatolja a mellfeszesítőt (képzeljem, 80 ezer volt a javítás, és két hétig ültek rajta a szervizben!!!). Ez a gép még nem volt rajtam, félek tőle egy kicsit, mert a fogyasztó vákum iszonyat fájdalmas.

Úgy nézhetek ki benne, mint valami kiborg, két tölcsér a mellemen, amikből egy-egy cső jön ki, láttam vmi filmet, ahol a nő a melltartójából eresztett egy sorozatot a rosszfiúkba.

Már csíp ez az átkozott festék....

Anita bekapcsolja a vákumgépet, hát ez nem fáj, kurvára nem fáj, szívja és ereszti a mellemet, Jézusom, nem látom, de érzem, hogy megmerevedik a mellbimbóm.

Remélem, nem átlátszó a tölcsér.

Hú, de csíp...

Anitát kihívják, mert az egyik idősebb hölgyvendég nem hajlandó levenni a cipőjét, pedig itt az a rend, hogy papucsban lépünk be az előtérből a kezelő térbe.

Egy új lány jön be, bemutatkozik, Mariannak hívják, kellemes hangja van, de nem látom, a hangja alapján idősebb lehet.

Mondom, neki, h nekem még sosem volt intimgyantám, be is vagyok rezelve rendesen, de megnyugtat, h ő 17 éves kora óta gyantáztatja, és túlélte, sőt, ritkább és gyengébb lett a szőrzete, így egyre kevésbé fáj.

Kicsit hitetlenkedek, de azt mondja, higgyem el, meg is tudja mutatni. Valami fémes zajt hallok, kikapcsolja az övét, lehúzza a cipzárját, megfogja a kezem, és magához húzza.

Bizarr érzés, a szemem lezárva, a mellemet egy gép masszírozza, a kezem pedig egy idegen nő szemérmén. betudom annak, h ez a szakmája, én is viszek kávét kóstolóba, mielőtt telepítjük a gépeket.

Zavarban vagyok, de érezem, h tényleg sima a bőre, nekem a borotválás napján nem ilyen finom. Vezeti a kezem, tök lazán arról beszél, h hogy működik a vegyszer, amivel tartósabb lesz az eredmény.

És közben végig fogja a kezem, és vezeti az ágyékán. úgy érzem magam, mint vmi szürreális filmben, az érzékeim egy része ki van iktatva, egy nagy feketeséget látok (és csíp), közben a többi felerősödik, hallom a vákum ütemes hangját, érzem ahogy a mellem szívja-ereszti, és közben a kezem...

Elengedi a kezem, kicsit megkönnyebbülök.

Akkor megcsináljuk a gyantát, mondja, és leveszi a tangámat.

Félek!

Felkeni a gyantát, hú, de forró! Pár másodperc után egy éles fájdalom, majd bepisilek, fel is nyögök. Összeszorítom a szemem, mert ha kinyitom, befolyik a festék, de szívem szerint elszaladnék.

A felső részem élvezi a kényeztetést, mintha tucatnyi száj csókolná a mellem, nyalogatnának körbe, mások szívnák a mellbimbóm, ha magam lennék, istenbizony magamhoz nyúlnék, eszméletlen érzés, ha nem lenne ez a fájdalom az altestemben, már simogatnám magam, rövid ideig finoman, de mivel nagyon erős az inger fent, és pillanatok alatt megtelt vérrel a csiklóm, hamar magasabb fokozatba kapcsolnék.

A bal kezemmel szétfeszíteném az ajkaimat, a jobbal pedig erősen dörzsölném, néha benyúlnék a hüvelyembe, hogy kicsit nedvesítsek, időnként ritmust váltanék, morzsolgatnám, mint egy borsószemet, mikor ellenőrzöm, megfőtt-e.

De egyrészt nem vagyok egyedül, másrészt úgy érzem, széttépnek alul.

A nehezén túl vagyunk, mondja, mert a felső szőröket már kitépte. Most jön az izgalmasabb része, az ajkaim közül is el kell távolítani a szálakat, az egyik kezével szétnyitja az ajkaimat, és spatulával felkeni a gyantát, apám, ez is nagyon forró! De valahogy odalent másképp érzem, kellemes érzés, talán azt juttatja eszembe, mikor a zuhannyal maszturbálok...

Akkor is a meleg víznek köszönhetem az orgazmust, most is ez a forró gyanta előhozza az agyamból azt az érzést.

Nem fáj...

...le fogok bukni...

...meg fogja látni, h megduzzadt a csiklóm...

Folyamatosan csacsog, de nem tudok figyelni rá.

Arra koncentrálok, hogy próbálom visszarejteni a csiklómat a rejtekébe, de nem tudom, mindkét mellem robbanásig felizgatva, a lábam között matatnak, érzem a finom kezét, ahogy hozzám ér...

Annyira koncentráltam, hogy kikapcsoljak, hogy észre sem vettem, hogy vége a kínzásnak, olyan a nunim, mint a selyem, remélem, izgatónak fogja találni, akinek készültem vele.

Még be kell kenni a kétfázisú kencével, ami elpusztítja a gyökereket. Mariann felviszi az első fázist, bemasszírozza a lecsupaszított területre, a szeméremdombomba, az ajkaim közé, a farpofáim közé.

Nagyon gyorsan kell dolgoznia, mert a két fázis akkor fog megfelelően hatni.

Hallom, ahogy a tenyerébe önti a második tubus tartalmát, elkeni, és újra beken. most már nem kell sietni, lassan keni szét az olajat, nem csíp, inkább olyan bizsergető érzés.

...szerintem már mindenütt bekent...

...de folytatja...

Finom kézzel simogat, ez már nem a kezelés része.

Fekszem a kezelőasztalon, és átadom magam a simogatásnak.

Ilyenben még sosem volt részem!

Ilyen finoman, ilyen lágyan még sosem érintettek!

Kizárólag az alfelemmel foglalkozik. tudja, mi a jó nekem. Látja, hogy irgalmatlanul felizgultam, és ki akar elégíteni. Simogatja csiklómat, több irányból is, mindegyik más érzés. Néha egy ujjal belém nyúl, de nem durván, nagyon finoman, hogy véletlenül se fájjon. Mikor érzi, hogy kellően kitágultam, két ujját dugja belém, rövid a körme, nem sért fel. Mozgatja bennem az ujjait, keresi azt a pontot, amit eddig még senki nem talált meg. Ő tudja, benne hol van, bennem is ott keresi. mintha pillangók repültek volna a hüvelyembe, és ott csapdosnának a szárnyukkal, olyan finom érzés, nem erőszakos, csak én számítok, az én orgazmusom az egyetlen cél.

Ismeretlen érzés kerít a hatalmába, ez lehet az, megfeszülnek az izmaim, és belül is megfeszül valami, ekkor kiveszi a kezét, épp, mikor elmentem volna.

Újra izgatja a csiklómat, és pár másodperc múlva elélvezek, hatalmasat nyögök, szerencsére ez a gyantázóban nem gyanús.

Nagyon érzékeny lettem odalent, de nem fordulhatok a fal felé, és merülhetek álomba, mert ismét belém nyúl, és pillanatok alatt olyan állapotba kerülök, mint az előbb, és átélem életem első hüvelyi orgazmusát.

Befogom a számat, h ne sikítsak.

Lenyúlok a kezemmel, hogy megérintsem, de azt mondja, köszönöm, vége a kezelésnek, és kimegy...

Ott fekszem kiterítve, leizzadva, ismeretlen érzésben fürödve, mikor bejön Anita, elnézést kér, hogy soká tartott, míg odavolt, lemossa a szemem, és nekikészül a gyantázásnak....

A bejegyzés trackback címe:

https://igylettemszereto.blog.hu/api/trackback/id/tr578804770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása