Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Minden, ami a valóságban, és ami a fejemben történt

Így lettem szerető

Így lettem szerető

Gyémánt a bugyimban!

2016. március 16. - Szerető Lettem

Ez a jó kis négynapos hétvége egy egyedülálló nőnek kb. maga a pokol. A családos barátok ilyenkor nagyszülőknél vannak, a párok elutaznak szextúrára, a szinglik meg otthon nyalogatják a sebeiket. Az én ismeretségi körömben most épp ketten vagyunk szólók, de nem lóghattunk 4 napot egymás nyakán.

Pénteken munka után eljöttünk hozzánk, átöltöztünk, feladtuk Bodzára a pórázt, s elmentünk futni, Ő is szeret itt futni, mert nyugis környék, szépek a házak, van tó, meg élővízcsatorna, ott nyáron mindig kuruttyolnak a békák, most még azért nem. Elfelejtettem felcsatolni a lépésszámlálót, de végülis mindegy, mennyit futottunk, kellemesen elfáradtunk. A kutya elég hamar kidőlt, őt behoztuk, utána még visszamentünk kicsit.

Amikor már kiköptük a tüdőnket, hazajöttünk, és indult a party! Kinyitottunk egy üveg bort, betettünk egy Lenny Kravitz CD-t, és beszélgettünk. Én mostanában sok bort iszom, csak úgy magamban, ezt nem tartom helyesnek, de így együtt azért csak megiszogathatunk egy üveggel, nem?

Nem részletezem, miket beszéltünk, mert két csaj cseveje rajtuk kívül biztosan senkit nem érdekel. Olyan hajnal kettő volt, mikor kidőltünk. Reggel sokáig aludtunk, korábban, míg függönyöm volt, mindig felébredtem reggel a fényre, de mióta redőnyöm van, olyan frankó vaksötétséget varázsolok, hogy egy atomvillanást sem vennék észre.

Reggel sütöttem pizzás csigát, azt reggeliztünk, aztán elmentünk még kicsit "plázázni". Azért az idézőjel, mert mindketten gyűlöljük a plázákat, de annál jobban szeretjük a turikat, így turkálni mentünk. A női léleknek mindig felüdítő egy új ruha, a turiban meg annyira olcsó, hogy többet is vehetsz, és inkább egy kiló ruha, mint egy darab, nem? Vettem két irodai ruhát, meg egy nyári fehér félvállasat, már csak alkalom kéne, amikor fel tudom venni. 

Hazafuvaroztam, és onnantól 3 napig csak kutyáztam és takarítottam.

Ja biztos érdekel, miért ezt a címet adtam a posztnak? Egyrészt mert egy kattintásvadász dög vagyok, másrészt pedig volt egy cuki eset: vasárnap reggel felébredek, mert valami nyom. Nem bírtam visszaaludni, felkeltem, még mindig nyom. Kitapogatom, a bugyimBAN van valami, megnézem, mi az, hát a fülbevalómból esett ki a kristály! Hogy hogy került a bugyimba, fogalmam sincs. De nem esett az ágy mögé, alá, nem sodortam le, hanem biztonságban elbújt a bugyimban. Gyorsan visszaragasztottam, és arra gondoltam, valaki mégiscsak fogja  a kezem...

A bejegyzés trackback címe:

https://igylettemszereto.blog.hu/api/trackback/id/tr458480814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vágyrajáró 2016.03.28. 23:26:14

Nem tudom eldönteni, szingli ként rosszabb, vagy párban egyedül.
Abban sem vagyok biztos, hogy egy szerető segít bármelyiken, vagy csak ideig-óráig.
A címről az is eszembe jutott, hogy gyémánttal is be lehet jutni egy bugyiba, de nem ez a normális út.

Szerető Lettem 2016.03.28. 23:52:04

Nem kérdés, a szingli előtt egy sarkig tárt kapu van, de a párban egyedül felállás szerintem a földi pokol. Főleg, ha becsületes vagy, és nem akarod megcsalni a férjed/feleséged, vagy nincs erőd/bátorságod kilépni a kapcsolatból.
Azt hiszem, nekem rengeteg lehetőségem van még, meg fogom fogadni Mrs Kobold tanácsát, kitanulom a szeretőmtől a szex elméleti és gyakorlati fortélyait, és keresek magamnak egy hozzám illő párt, aki felvállal, és velem tölti az éjszakákat. És szereti Bodzát! :)
süti beállítások módosítása