Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Minden, ami a valóságban, és ami a fejemben történt

Így lettem szerető

Így lettem szerető

Előjáték valami szakításféléhez...

2016. április 07. - Szerető Lettem

azt akarom, h mondd, hogy sokat fejlődtem

emlékszem az első találkozásunkra

olyan görcsben voltam

amikor megyek ügyfélhez, nem vagyok ilyen, magabiztos vagyok, mert tudom, h jól csinálom

de akkor ott nagyon féltem

és én még most is ugyanaz vagyok

de valami megváltozott, azzal, hogy szexeltünk, kilöktél a komfortzónámból

kiforgattál önmagamból

ez jó

tanítottál csomó mindent

ez jó

felnyitottad a szemem

ez jó

izgalmat hoztál az életembe

ez jó

segítettél feldolgozni az erőszakokat

ez a legjobb

te közben nem változtál, te már egy kész identitás vagy, kiforrott, tudod, merre az arra, tudod, mit akarsz és azt hogyan éred el

de egy ponton nagyon türelmetlen lettél velem

én azt hittem, még bírod kicsit a pátyolgatást

valszeg belefáradtál

pedig én keményen dolgoztam a másik oldalon, én is belefáradtam, de mindig hallgattam rád

sokmindent feladtam, és rengeteg mindent nyertem

hiányoznak azok a beszélgetések, amik az elején voltak

most nekem tudod, mim van?

egy kép a fejemben, ülök a hátsó ülésen, és azt mondod: EZ ILYEN

ezt többször is mondtad

ez ilyen

ez ilyen

ez ilyen

igen, a szeretősdi ilyen

én nem kerestem szeretőt

én nem akartam szeretőt

nem értem, miért fogadtalak a bizalmamba

nem értem, miért nyíltam meg neked

nem értem, miért feküdtem le veled

nem értem, miért agyalok ezen?

semmi sem kötelező...

felnőtt emberek vagyunk

hát én nem

én egy szenvedő kamasz vagyok, akit elkezdtél bevezetni a felnőttek világába, türelmesen, lassan, mint egy hosszú úton, ahol a végén egy ház áll, mutogatod a kertben a virágokat, leülünk egy padra, hallgatjuk a madarakat, körtét szedünk, szépen lassan közeledünk a házhoz, és amikor már a lépcső előtt állunk, akkor nem kézen fogsz és felvezetsz, hanem felrángatsz a lépcsőn, és belöksz a ajtón

érted?

én tudom, h belém lehet fáradni

de már nem sok lett volna hátra

persze biztos én rontottam el

amiket írtam

hogy a fantáziavilágom felizgatott

hogy a leírt történeteket úgy vetted, mint egy előjáték, vagy egy forgatókönyv a másnaphoz

ugye?

élvezted annak a gyümölcsét, ami a fejemben termett

de csak letépted

nem locsoltad

nem kapáltad

nem szedted le a hernyókat

elültetted a magot bennem, aztán magamra hagytál

épp, mikor termőre fordultam volna

vártam az esőt, hogy megöntözzön

vártam a napot, hogy rám süssön

és heti egy óra jutott nekem belőle

de gyümölcsöt hoztam

még kicsit sárgább, kicsit savanyú, de az enyém

és szívesen adtam neked

nem bántam meg

de nagyon nehéz nekem

tudom, ha hazudsz, az a baj, ha őszinte vagy, az a baj

ahogy haladunk az időben, és egyre ritkulnak a beszélgetéseink, érzem, hogy ez nem az, amiről én álmodtam

hogy idővel én is fontos lehetek neked

ha elfeledtetni nem is tudom azt a 10 évet, de felzárkózhatom idővel

de soha nem fog menni

soha

annyira szenvedek ettől

nincs kényszer

ez ilyen

te döntesz

mindig nálam volt a döntés joga

neked olyan mindegy volt, hogy velem, vagy nélkülem

ha ott vagyok, az is jó, ha nem, az sem rossz

kegyetlen érzés

a legkönnyebb lenne nekem, ha azt mondanám, minden férfi farokvezérelt pöcs, és csak kihasznál

de ez nem így van

mert én is akartam

sőt, azt hiszem, most már csak én akarom

te nem akarsz engem

de ez rossz

bántó

sértő

megalázó

miért vállalom?

miért tépem itt a számat, ahelyett, hogy azt mondanám, hagyjuk a fenébe?

te is megkönnyebbülnél, én meg sírnék pár napot

kikapcsolom az agyam

és csak magammal törődök

meg tudom csinálni, csak gyakorolnom kell

pedig nem is hiszed, mennyire szerettem volna általad átélni az orgazmust

úgy gondoltam, sokat küzdöttél velem, és megérdemled, hogy láss, amikor élvezek

hogy érezd, amikor megfeszül minden izmom

hogy érzed, hogy remegek

hogy érezd, hogy rándulok össze, mikor belém élvezel

hogy halld a hangom

lásd az arcom

de te nem az én arcom akarod látni

azokban a lopott órákban sem

egy órára sem kaplak meg

beengedtelek a legbelsőbb köreimbe

ahová csak a családom fért be eddig

hozzám értél

a testemhez

megérintetted a testem

megcsókoltál

megcsókoltad a mellem

belém hatoltál

én meg betakartalak a lelkemmel, kitéptem magamból, és rád borítottam

azt hiszem, nem kapsz alatta levegőt

én nem akartam rosszat

most mégis magyarázkodok

ezt nem szabad tovább folytatnunk

én azt nem bírom

mert ez ilyen

nem gondoltam, hogy az "ilyen", az szenvedést jelent

rossz sokadiknak lenni

ha tudnám, mi a legfontosabb számodra, akkor tudnék példálózni

és ha tudnám, hogy fontos vagyok neked, akkor folytatnám

mert jó

nem kielégítő

de jó

szeretnék veled kielégülni

tudom, h te is szeretnéd

de nekem ehhez az agyam is kell, a szívem is kell

és te azokkal nem törődsz

nem simogatod az agyam

nem csókolod a szívem

csak a testem

így sose fogok orgazmálni veled

közelebb voltam hozzá, amikor egy csetablak vagy, mint amikor egy hús-vér férfi

nekem az agyam a legfőbb erogén zónám

és nem picike, mint a G pont

akkora, mint az óceán

bele lehet fulladni

te is belefulladtál, elmerültél a fantáziámban, letüdőzted a történeteimet

hulla fáradtan órákat töltöttem azzal, hogy neked írjak

hogy örömet okozzak

és mikor láttam, h nem tudsz írni, mert foglalt a kezed, jobban nedvesedett a bugyim, mint csókolózás közben

mert tudtam, h neked jó

hogy miattam jó

hogy ebben jó vagyok

legalább ebben...

most már tudom, hogy ezzel bármikor bárkit felizgathatok

az agyam te szabadítottad fel

köszönöm

a testemet elkapkodtad

pedig ANNYIRA kevés kellett volna már hozzá

az agyam diktál

a testem meg megy utána

már átkapcsoltad a kapcsolót

már elhitetted velem, h van, amiben jó vagyok

jössz nekem egy éjszakával

egy teljessel

estétől reggelig

és ott csak mi leszünk

ennyivel tisztelj meg

ott velem szeretkezz

engem simogass

az én számtól élvezz

ezt szeretném

de semmi sem kötelező...

A bejegyzés trackback címe:

https://igylettemszereto.blog.hu/api/trackback/id/tr948569484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vágyrajáró 2016.04.07. 22:14:43

Ugye nem itt tartasz még jelenleg is?
Az eddig leírtak alapján az utolsó gondolatban leírt tartozás szerintem nem lesz kiegyenlítve.
Hálás a felszabadulásért meg szerintem csak annyira légy, mint 45 évig voltunk hálásak a felszabadító vörös hadseregnek. Csak ne tartson olyan sokáig! :-)

Szerető Lettem 2016.04.07. 22:22:58

@Vágyrajáró: Mióta vagyunk egymásnak, mindig ezzel nyaggattam, hogy egyszer kérek egy teljes éjszakát. Azt mondta, majd a konferenciaszezonban, amikor nincs az asszony ellenőrzése alatt. De én azt már nem akarom kivárni...
A hálám viszont megmarad, mert Gyuszi bácsit valamelyest kisimogatta belőlem. Nem teljesen, ahhoz több idő kellett volna, de amennyit ennyi idő alatt meg lehetett tenni, azt megtette. <3

Vágyrajáró 2016.04.10. 07:58:25

@Szerető Lettem: Még egy előnye azért volt. Rájöttél, hogy nem akarsz csak pina lenni. De ez inkább a saját érdemed.

Vágyrajáró 2016.04.10. 07:58:31

@Szerető Lettem: Világért sem beszélnélek le a háláról. Az viszont hozzá tartozik, hogy hímtársaim kis százaléka elég jól ért ahhoz, hogy hol és hogyan kell körbesimogatni a pinát, hogy könnyen hozzáférjen. Nem csak a nőknek vannak praktikái. :P

Szerető Lettem 2016.04.10. 08:02:28

@Vágyrajáró: Szerintem a nők praktikákban verhetetlenek. Azok a férfiak, akikről Te beszélsz, egy dolgot tudnak jól, azt mondani, amit hallani akarunk. Én mondjuk pont nem azt kaptam a vége felé, ezért is tudtam kimondani a végszót. Biztos belefáradt a lelkizésbe, vagy arra gondolt, h megkapott, most már minek, de az is lehet, h egyszerűen béna szerető voltam...

Vágyrajáró 2016.04.13. 22:07:59

Igen. duma van. Hogy mi miért történt, sosem derül már ki. Bevallani nem fogja.
süti beállítások módosítása