Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Minden, ami a valóságban, és ami a fejemben történt

Így lettem szerető

Így lettem szerető

Nem vagyok már szerető!!!

2016. április 08. - Szerető Lettem

Felhívtam, és kértem, hogy találkozzunk. A szokott helyen, az áruház parkolójában átültem hozzá, és megmondtam, hogy ez így nekem nem jó, szeretném, ha véget vetnénk neki. Azt mondta, rendben.

 

Egyébként eredményes napom volt, 3 új ügyfelet szereztem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://igylettemszereto.blog.hu/api/trackback/id/tr628569494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vágyrajáró 2016.04.10. 07:58:30

Gratulálok!
Persze a három új ügyfélhez is. :)
Látom részéről könnyen ment.
Tényleg csak az voltál.

Szerető Lettem 2016.04.10. 08:04:51

@Szerető Lettem: Korrigálom, az irónia arra vonatkozott, h tényleg csak egy pina voltam :(
A gratulációdat köszönettel veszem :)!
süti beállítások módosítása