Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Minden, ami a valóságban, és ami a fejemben történt

Így lettem szerető

Így lettem szerető

Hálás vagyok...

2016. április 06. - Szerető Lettem

igen, jól ismersz, persze, h benézek ide

nem akartalak kioktatni, csak segíteni

nagyon sértő volt, ahogy beszéltél velem

egyik szavaddal a másikat ütöd agyon

négyszemközt te vagy a főnök, és itt is? a cybertérben nincs egyenjogúság?

nem tűnsz gyengének attól, h kiadod az érzelmeidet

én úgysem számítok, mintha a vonaton mondanád el valakinek

nem turkálni akartam, nem vagyok olyan, aki más fájdalmában kéjeleg, ennyire azért megismerhettél

én még soha, senkivel nem voltam olyan őszinte, mint veled

és ezért bánt és sért, h pár segítő szándékú kérdésem után ennyire durván szóltál hozzám

nem érezted?

folyton hárítasz

okos, sőt bölcs vagy az én ügyemben, és egy elveszett kisfiú a sajátodban.

tudom, h butának tartasz

ez nem bánt

de az, h nem vagy őszinte, h kioktatásnak titulálod a segítő szándékomat, az nagyon

nekem is azzal segítettél, h elgondolkoztattál

soha semmit nem mondtál, csak kérdeztél

biztattál, segítettél, irányítottál

és ezért NAGYON hálás vagyok

nagyon NAGYON HÁLÁS

nem vagy önző

ember vagy

minden ember magát ártatlannak látja, és mindig más a hülye

a feleséged, aki követelőzik, a szeretőd, aki nem elégszik meg a szerető szereppel, mert téged akar szőröstül- bőröstül, én,mert kérdezek

azt olvastam (képzeld, tudok olvasni), h azért látjuk magunkat mindig jobbnak, mert magunkat a szándékaink, míg másokat a cselekedeteik szerint ítélünk meg

te nem akartál rosszat

úgy érezted, a feleséged kihasznál, meg akar változtatni, ez kurva szar érzés lehet

a fenének megy hozzá ahhoz, akinek nem jó úgy ahogy van?

nem lehet, h te is változtál? hogy az elején még olyan grál lovag voltál, akit ő utóbb is látni szeretett volna? csak a sok munka, a házépítés, a rutin, az idő megváltoztatott, és észre sem vetted?

a legjobb szándék vezetett, meleg otthon, jólét, neki minél kevesebbet kelljen dolgoznia, kényelemben élhessen, és ezért te a lelkedet is kidolgozod

miatta, mert szereted

ő meg hálátlan, nem értékeli, azt várja, h szeretgesd, h hatalmas csokrokkal térj haza, h masszírozd a hátát, hogy bonbont vegyél csak úgy

miközben neked is fáj a hátad, kényeztetésre vágysz, nem csak meleg vacsorára, de forró ölre, azért van a kandalló, hogy előtte szeretkezettek a medvebőrön, ő meg jön a meghallanak a gyerekek dumával

igazságtalannak látod, úgy érzed, csak adsz, és alig kapsz vissza, közben szereted, hiszen adott neked 3 gyönyörű gyereket, együtt szenvedtétek végig a negyedik elvesztését, ezer élmény és kaland köt össze, millió szállal kapcsolódtok egymáshoz, sok év, sok boldog év köt össze

és közben érzed, h vmi nagyon hiányzik

a rajongás

és ezt kaptad meg máshol

nem kell bizonyítanod, küszködnöd, csak magadat adnod

szuper érzés

nincs felelősség, csak a nyugalom, nem kell megjátszani magad, nem kell álarcot öltened, nem kell elnyomnod semmit, az lehetsz, aki vagy

felemelő érzés lehet

MINDENNÉL fontosabb vagy valakinek

talán csak egy gyerek rajong így az anyjáért

te nem teszel semmi rosszat, mindenkinek jó

az elején

ami ezután jön, azt nevezed kioktatásnak, nem mondok inkább semmit, hiszen buta is vagyok, meg nem is oktathatlak ki

de tudod, miről van szó

....

a te döntésed, hogy folytatni akarod e azzal aki csak 2 cicit lát és egy puncit benned..... --- ezt írtad

nagyon bánt, h nem mondod ki

én végtelenül hálás vagyok neked, ezt írtam korábban is többször

elindítottál egy úton, amin nem akartam, de rájöttem, h ez a helyes út

olyan türelmes voltál velem, mint egy apa

még ha ezt nem is úgy érted, ahogy mondani szeretném

láttad, tudtad, érezted, hogy hatással vagy rám

ha tagadni is akarnám, akkor sem tudnám, de nem is akarom

iszonyatosan rádkívántam

emlékszel, amikor te nyitottál meg bennem "olyan bugyrot", akkor mit műveltem?

pedig nem volt szándékos részedről

azt hiszem, most te jössz

most neked kéne fejedet az ölembe hajtanod, és mesélni

meg tudlak hallgatni

én nem tudok olyan jó kis irányított kérdéseket feltenni, de csendben hallgatni, és simogatni a fejed, azt igen

vagy ha nem akarod a simogatást, akkor azt nem

nekem sokat segített, hogy elmondtam

hogy megfogalmaztam, és kiöklendtem magamból

a fejemben vannak dobozok

van, aminek nem tudom lecsukni a tetejét, és ha fölé rakok egy másik, szépen rendben lévő dobozt, az is ferdén áll. és hiába vannak a fölötte lévő dobozok rendben, az egy alsó miatt egy idő után az egész borulni fog

nekem a legalsóban voltak az erőszak(ok)kal kapcsolatos fájdalmaim, félelmeim, görcseim, az undor, a rettegés, a gátlásosság, és azzal, hogy kiszedtem belőle pár cuccot, és áttettem egy másik dobozba, ezt már le tudom zárni

lett egy "az erőszak" feliratú dobozkám, abban benne 3 alkalomra szóló fájdalom és undor, gyűlölet és rettegés, ettől sosem fogok tudni szabadulni. de lezártam, vagyis azon vagyok, és közelítek hozzá

és kivettem a minden ffi csak azt akarja, mind undorító állat, a szex rossz, a férfiitest taszító cuccokat, és viszem a kukába. még nem értem el, de haladok

és nyitottam egy újat, "kívánatos vagy" felirattal, ide szép lassan bókokat szeretnék gyűjtögetni, már eddig kaptam tőled kettőt, egyelőre ezek vannak, remélem, lesz még több

és ezt mind annak köszönhetem, hogy kérdeztél, én mondtam a magamét, sírtam, és rengeteget gondolkoztam. olvass vissza, azt írtad, a fejemben rend van, most jöhet a többi

neked is a fejedben kell rendnek lenni

másnál annyira jól tudod

érted, kedves?

ha valamit, akkor azt megtanultam tőled, h semmit nem szabad a szőnyeg alá seperni

meg, h szépek a gömbjeim J

ugyanolyan régóta cipelsz magadban vmit, mint én

és KÖSZÖNÖM, hogy megosztottad velem egy részét

"nálam biztonságban van a titkod"

"nem foglak bántani"

"bízz bennem"

ismerős?

kérlek, ne nézz le

védtelen vagyok

és telve vagyok jószándékkal és hálával

ezt tudod? érzed?

tudod, h bánt, ha semmibe veszel? tudod, h rossz érzés? vagy ez már nálad követelőzés?

soha, senkinek nem tárulkoztam ki ennyire

nem arról a szar fotóról beszélek

a lelkemről

a fotót azért kaptad, mert tudom, h örülsz neki

erőt kellett vennem magamon, de mivel szerettem volna örömet okozni, és ez fontosabb volt számomra, mint a szemérmem, megcsináltam

te nem ehhez vagy szokva, gondolom, más nem kéreti magát ennyit

épp ezért, kérlek, becsüld meg, mert mert én nem játékból ellőttem a sokadikat, mint a cybertérben oly sokan, hanem az ott én vagyok, aki fontosabbnak tart téged önmagánál

az nem a mellem, hanem én

fáj, h olyan könnyen lemondasz rólam

nem mondod, h jó veled

nem mondod, h hiányzom

nem mondod, h gondolsz rám

nem mondod, h rám kívánsz (na jó, ezt egyszer már mondtad)

nem mondod, h találkozzunk

és azt se mondod, h hagyjuk abba

nem tudom, mit akarsz

eleve gondban vagyok az értelmezéssel, veled meg még nehezebb, és nem segítesz

nem várom el, h belém szeress mint Pygmalion

bár ugyanúgy a teremtményed vagyok, és szerintem büszke lehetnél rám

csak tudod amikor azt mondom, h csak két cicit és egy puncit látsz bennem, akkor csak lehülyézel, de nem mondod, h nem. ez nekem rossz érzés, bántó, mert én a magam részéről iszonyatos érzelmeket viszek bele

veszélyben vagyok...

A bejegyzés trackback címe:

https://igylettemszereto.blog.hu/api/trackback/id/tr528569452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vágyrajáró 2016.04.07. 22:14:39

A szerető tipikus vívódása, gyötrődése? :-)
süti beállítások módosítása