Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Minden, ami a valóságban, és ami a fejemben történt

Így lettem szerető

Így lettem szerető

It's my life

2016. március 12. - Szerető Lettem

Tudtam, hogy ez lesz! Mert ez a szerencsétlen hülye mindig mindent elszúr, mégis, kinek a dolga lenne a kocsi papírjait rendben tartani? Mondta a múltkor, hogy intézzem el én, de hát nekem erre nincs időm, épp akkor is késésben voltam a kozmetikustól.

Most szépen süt a nap, kocsikázom, annyira unalmas, feltúrták az utat a plázához, lépésben lehet csak haladni, még csak felhívni sem tudok senkit, a Pirosnak most műtik az orrát, a Kittyke meg nagyon felbaszta az agyam, mikor rámászott a pasimra. A többi meg kis hülye, egyik sem akart eljönni velem a könyvesboltba, műveletlen kis senkik, pedig megjelent az új Oravecz Nóra könyv...

Mindegy, a plázában beugrom a kedvenc kis fehérneműsömhöz, a múltkor félretette nekem azt a cuki kis szettet, amikor nem volt nálam kápé, ez a köcsög meg letiltatta a kártyámat.

Legalább tudok zenét hallhatni -iccmájláááájf- igen, ez az élet, szabadon, senki nem szól rám, ez a sötét bunkó meg sosem számolja, mennyit költök. Cserébe meg amit kér... az igazán méltányos.

Érzem, hogy ez az én napom lesz, reggel megérte korán kelni, kilenckor már a körmösnél lehettem, 11-re a hajam is kész volt. Ilyenkor sokkal szebbnek érzem magam, látom, hogy a pasik a szokottnál is jobban rám kívánnak, most is vagy három rám villogott egy percen belül, baszki, ez az igazi kisugárzás!

Upszika, rendőr...

Jó napot, kisasszony, közúti ellenőrzés, jogosítványt, forgalmit, személyi igazolványt kérem! Tud róla, hogy lejárt a jogosítványa?

Nem mondja! Hátul az érvényesítőt nézte már? Mindig van a forgalmimban egy húszezres kekec zsaruknak, eddig mindig bevált. Lehalkítom a rádiót, és igazgatom az övemet, még szerencsére gyorsan be tudtam kapcsolni, mire megállítottak. Baromira nyom, igazgatom a mellem között, teljesen elnyomja a dekoltázsomat, alig várom, hogy megint kikapcsoljam.

A kis rendőr gyereknek viszont tetszik a műsor, így amíg rendezgetem az övet, megsimítom a mellem, előbb az egyiket, aztán a másikat... jaj, de kis cuki, látom,a hogy nézi, amint megmerevedik a mellbimbóm, és majd átfúrja a blúzomat...

Szálljon ki, kérem!

Elnézést, nem tudom kikapcsolni az övem, segítene?

Benyúl az ablakon, és kikapcsolja az övem, odafelé és visszafelé is végigsimít a mellemen - én ma nem fogok fizetni!

Kiszállok az autóból, szándékosan kecmergősen, a szoknyám felhúzom a combomig. Igen, nézzél csak, tudom, hogy kívánsz, tudom, hogy nem fogsz megbüntetni

Izzókészlet? -kérdezem, előveszem a selypegős hangomat, azt imádják, erősnek érzik magukat tőle, náluk a hatalom -legalábbis szerintük. de én tudom, úgy táncolsz majd, ahogy én fütyülök!

Hátramegyek a csomagtartóhoz,érzem, ahogy a hátamban van a tekintete, ahogy nézi a fenekemet, a csípőm vonalát, elképzelt meztelenül, ahogy járás közben ring a csípőm, arra gondol, hogy öltáncot járhatnék neki, az a 3 méter pont elég arra, hogy minden porcikámat szemügyre vegye.

Kinyitnám a csomagtartót, de mögém lép, a kocsi felé fordít, és nekinyom. Belép a lábam közé, és addig feszíti a lábát, míg terpeszbe nem állok. Nem szól semmit, csak nekifeszül a hátamnak.

Szóval ezért állnak ezek mindig a bokorba?

Valami keményet érzek a csípőmnél, ha az benyomásaim nem csalnak, hatalmas farokkal lesz dolgom...

De nem, a hatalmas farok egy hideg műanyag, bedugja a szoknyám alá, és felhúzza vele a derekamra. A fejem nekinyomja a kocsinak, benyúl a lában közé, és letépi a bugyimat... muszáj leszek megvenni a cuki szettet.

Ijesztő a tudat, hogy egy gumibottal ér hozzám, de izgalmas is, érzem, ahogy az újdonság varázsa megnedvesíti a lábam közét, előrehajolok a csomagtartóra, miközben ő simogatja a fenekem, a combom, érzem, ahogy megmerevedik, dörzsöli magát a hátsómhoz, az övcsatja felsérti a bőrömet, ezt ki kell otthon majd magyaráznom...

Kioldja a nadrágszíját, basszus, tényleg hatalmas farka van, merev, mint a gumibotja, erek futnak rajta körbe, és engem kíván.

 

Becsukom a szemem, ellazulok, a hatalmas pénisz elviselhető fájdalommal hatol be, kifújom a levegőt, amint magamba fogadtam, sok farok megfordult már bennem, de ez díjnyertes!

Az a mohóság, ahogy döfköd, minden képzeletet felülmúl, mint egy éhes vadállat, aki az életéért küzd...minden mozdulatnál odanyomódok a kocsihoz, az ablaktörlőbe próbálok kapaszkodni, istenem, nem erre számítottam... amikor lök rajtam egyet, beverem a fejem a szélvédőbe, amikor ereszt, a cipősarkam befúródik a murvába, új cipőt is vennem kell…

Én már lucskos vagyok odalent, nem fáj, olyan helyeket ér el bennem, amikről nem is tudtam...

Egy erős cuppanással kirántja belőlem a farkát, és megfordít, feldob a csomagtartóra. Kíméletlen, azon nyomban belém hatol, a blúzom mélyen dekoltált, nem is kell gombolnia, hogy a mellemhez férjen, én kapaszkodom, ő pedig két kézbe kapja a mellemet, és úgy harap rá, mint egy érett gyümölcsre egy sivatagban töltött hét után... Nem fáj, szeretem, ha harapnak, istenem, úgy érzem, mintha egyszerre egy tucat kéz simogatna és kényeztetne... nem fut tiszteletköröket, nem csókolja mellem, nem tesz kis köröket rajta a nyelvével, egyre szűkülő köröcskéket, előbb a bimbóudvaron, aztán a bimbómon, nem lehel rá, csak harapja és szívja, előbb az egyiket, aztán a másikat, erősen markolja, ez már fáj, de nem rosszul fáj, ez nagyon jó fájdalom, igen, még, még, MÉG!

De nem, abbahagyja, lenyom a murvára, beleáll a kavics a térdembe, FÁJ, megfogja a fejem, és az ölébe húzza, tele van a szám a farkával, nekem sem hagyja, hogy finomkodjak, pedig az évek során tökélyre vittem a szopást, a pasim is mindig azzal dicsekszik a haverjainak, hogy az ő nője tud a legjobban szopni! De most nem, ő nem a finom harapásokat, a makkra lehelt csókokat, a nyelvvel körözéseket keresi, hanem a torok mélyét, ez még nekem is sok, eszembe jut egy gyerekkori élményem, amikor majdnem belefulladtam a Balatonba, ez is ilyen fojtogató érzés, másodpercenként egy fulladás, egy fellélegzés erősen fogja hajamat, a fejemet, tönkre fogja tenni a frizurámat, nekitámasztom a tenyerem a csípőcsontjának, próbálom elemelni a fejem, de nem lehet, nem mozdulhatok a saját ritmusomban, ő diktál, követel, kikényszerít…

És az a hatalmas fasz ott lüktet a számban, most csak az enyém, azt tehetek vele, mait akarok, és én azt akarom, hogy élvezze, élvezze, hogy szopom, élvezze, hogy a torkomban jár, élvezze, hogy belakja, mint egy meleg barlangot, ahol elbújhat a vadállatok elől, ahol tüzet gyújthat, lepihenhet...

Egész testemben remegek, lucskos a hüvelyem, lüktet a csiklóm, betonkemény a mellbimbóm, és egy vadidegen épp a számba élvez, összerándul, nyög egyet, nahát, eddig egy hangot sem adott ki, kiveszi a farkát a számból, felhúzza a cipzárját, becsatolja az övét, beszáll az autóba, én meg ott ülök a murván, a térdem vérzik, és nem értem az egészet, már nem akarok új cipőt, új bugyit, nem akarok semmit, bevánszorgok a kocsiba, és hazaindulok - It's my life…

A bejegyzés trackback címe:

https://igylettemszereto.blog.hu/api/trackback/id/tr28465824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása